onsdag 15 april 2015

Lilllördag/Mitt i veckan/Onsdag

Då var det mitt i veckan då och vi börjar dagen med ensemble. Alla verkade ha svårt att sova igår, men vi taggar igång ändå, inga ursäkter! Själv fick jag 4 timmars sömn pga sprallig i benen. Provade lägga mig med fötterna på kudden, ha fötterna utanför täcket, ha fötterna innanför täcket, ha huvudet under täcket, sparka bort täcket, krypa under det igen. Jag var lite sprallig för att det var trumdax idag men trodde ej jag kunde bli så trött så att jag ej kunnat sova! Detta instrument börjar växa på mig! Det är helt ok med mig.


Här är Cissi i vårt band HEALING HERD. Hon är en cool basrocker!

Vi spelar Sofias låt Paradise som är riktigt jävla kul att spela tagga att få spela den för alla er där ute som läser och förhoppningsvis kommer vägarna om när vi är ute på turné!

Såhär härligt väder är det utanför mitt fönster idag.. Det var trots allt varmt. Våren är här, underbart!
Nu ska jag sätta mig och käka en stark gryta så jag svettas om nosen till en Inter bli med Jack White, vi har nämligen kickat igång med vårt sista musik & genusprojekt, där vi ska skriva lite om någon förebild vi har/har haft och ta reda på mer om dem. Och fundera kring relationen musik-mig-genus.. Ni får veta mer i maj!


Över och ut/Felicia