torsdag 11 mars 2010

Stockholmsturnée

The #9's åkte till Stockholm på sportlovet och spelade på Kafé 44 och Broder tuck.
Vi inkvarterade oss hos min bror i hans etta på blogg 42 kvadrat.
Det vart lite trångt men finns det hjärterum...

Jag befann mig redan i Stockholm när resten av bandet kom på onsdag kväll.
På torsdagen gjorde vi inte så mycket, sov länge och sen begav vi oss till det lokala shoppingcentret Fältöversten.
Sen var det dags att bege sig till Söder och Kafé 44 för soundcheck.


Här spelar vi på Kafé 44


Och vi fick signera deras vägg

På dagen på fredagen gick jag och Emelie till Gamla stan och fikade, Linn kom efter en stund också.


Fika på ett mysigt café i Gamla Stan


Och på fredag kväll var det spelning på Broder Tuck, Club Dislocated

Sen under helgen hade vi massa fritid där vi gjorde lite olika saker.
Jag mötte upp en kompis på stan och vi gick och kollade på Alice i Underlandet i 3D. Sen gick vi på stan, besökte bland annat denna affär:

Sko Uno heter denna affär och ligger på gamla brogatan.
Dom har massa massa fina skor!

Sen blev det söndag och det var dags att åka tillbaka till Gotland och Fårösund