tisdag 1 december 2009

En alldeles underbar morgon

Jag åker till Sthlm i helgen. Det ska bli skönt att komma iväg en sväng. Träffa familjen och massa annat trevligt folk!
Igår beställde jag hem Logic, med studentrabatt blev det inte billigt men ändå betydligt billigare än utan. Hoppas den hinner komma innan fredag så jag kan leka med det på båten =). Tre timmar dödar man inte bara på egen hand sådär.

Idag har jag haft gitarrlektion och Lotta gitarrläraren har minsann läst här på bloggen och vi spelade Fly me to the moon idag, den kunde jag bra och sen tyckte hon att jag också skulle få spela You shook me all night long. Wohoo, ska ta ut refräng och solo som läxa, de andra lärde jag mig i princip på lektionen.

Idag på fikat blir det massa mys, vi ska nämligen kolla på Sunes jul och Mysteriet på Greveholm. Ett avsnitt av varje. Nice nice!

Har ni lagt märke till att jag lagt till #9's twitter här bredvid?
Plättlätt var det att få de å funka ;)
Haha.

Dessutom har bloggen nu gått över 6000 sidladdningar. Hur coolt är inte det??!

P.s Jag saknar snö.