lördag 21 februari 2009

Spelning på Rindi & Fenix, och lite om min kattkompi

Hej!

Vi ska ju spela på Rindi lördagen 7 mars. Tänkte bara informera mina kära klasskamrater om att vi i banden kan ta med en gäst var att skriva upp på gästlistan. Jag har frågat om det skulle vara möjligt att ta med några fler, och väntar på svar och hoppas på det. Det vore ju jättekul om så många som möjligt kan komma!
Men hur som helst, lova inte för många att vi ska fixa in dem innan det är bestämt hur många vi kan ta med. Alla kan ju lova en plats åt varsin person, och sen får vi se hur vi gör om det blir så att vi kan skriva upp fler folk, vilket vi får hoppas!
Om det är någon som känner någon som har studentleg så får ni jättegärna fråga dem också om de kan hjälpa oss att skriva upp folk ifall det skulle behövas.
Jag återkommer med mer info när jag vet mer!

Hoppas i alla fall att ni alla har ett superbra lov och att ni får vila er och ha det jättebra. Jag ska åka till Uppsala i morgon, men är kvar i Fårösund nu och håller på och tvättar.
Jag blev jätteglad nyss för Harry ringde mig och berättade att hon hade sett mig gå upp för trappan till min lägenhet, och sen hade hon sett en liten katt följa efter mig :DDD Gulligt va!

Tänkte också berätta att det gick bra på min spelning på Fenix (Ungdomens Hus i Visby) i torsdags och att det är så himla mysigt där. Jag spelade fyra låtar, varav två är nyskrivna så det var kul att få köra dem inför publik.

Tove som gick ella förra året var också där och spelade och var jättebra, och så var det två killar som spelade svensk pop (Alderaan) som var duktiga, jättebra texter.
Alida, Sara och Josefin från skrivarlinjen läste dikter och det var kul att få höra eftersom jag missade deras uppläsningskväll i onsdags.

Jag satte upp affischer på Fenix inför vår spelning 4 mars som vi ska ha där. Sen var jag i stan också och skulle sätta upp lite affischer och blev jätteglad när jag såg att någon redan hade gjort det på flera ställen. Ni är bäst ♥